Job 30 van 82


Report this listing

Solliciteren



Technisch Aankoper / Calculator


Functie

Voor een KMO in de regio Ieper zijn we op zoek naar een Aankoper/Calculator. Je bent de spil in het efficiënt en kostenbewust inkopen van materialen en diensten, evenals het calculeren van projecten binnen de machinebouw voor industrie en landbouw.

Uw takenpakket:

  • Je levert een bijdrage aan het ontwikkelen van modellen voor prijsberekeningen en het optimaliseren van de huidige systematiek bij kostprijsberekeningen;
  • Je speelt een cruciale rol in het waarborgen van een vlotte productieplanning en het behalen van rendabele projectresultaten;
  • Rapporterend aan het management, werk je nauw samen met de junior calculator en verschillende afdelingen binnen de organisatie om dit te realiseren.

Jouw profiel

  • Bachelor- of masterdiploma in een relevante richting (bv. elektromechanica, werktuigbouwkunde);
  • Minimaal 3 jaar ervaring in aankoop en calculatie binnen de machinebouw, bij voorkeur in de landbouwsector;
  • Uitstekende onderhandelingsvaardigheden en analytisch denkvermogen;
  • Kennis van technische tekeningen en materialen;
  • Communicatief sterk, proactief en resultaatgericht;
  • Kennis NL is een must, kennis ENG/FRA is een stevige plus;
  • Zelfstandig kunnen werken, maar ook goed functioneren in teamverband.
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Het strategisch beleid van een organisatie bepalen of helpen bepalen (investeringen, uitrustingen, specialisatie, ...)
  • Tussenkomen in een zone: Europees
  • De modaliteiten voor de opvolging van de leveranciers zodanig opstellen dat ontwikkeltrajecten kunnen worden voorgesteld
  • Streefcijfers van de aankopen bepalen en opvolgen
    De resultaten analyseren en het beleid bijsturen
  • Tussenkomen in een zone: Mondiaal
  • Toezicht houden op de selectie van leveranciers en het toewijzen van opdrachten
  • Tussenkomen in een zone: Nationaal
  • Professionele informatie en reglementering opvolgen en actualiseren
  • De activiteiten van een dienst coördineren en acties ter ondersteuning van het personeelsbeheer uitvoeren (aanwerving, opleiding, ...)
  • Een standaardlastenboek, een standaardcontract, een referentiecatalogus, ... uitwerken
    Technische ondersteuning bieden aan de aankoopdienst
  • De procedures voor het aankoopbeleid van de onderneming uitwerken of aanpassen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Aarzel niet om vrijblijvend contact met ons op te nemen voor meer informatie.

T | 057 57 01 00 E | ieper@startpeople.be W | www.startpeople.be

Start People Ieper | Colaertplein 25, 8900 - Ieper


  • We bieden een gevarieerde job in een dynamische KMO met vlakke structuur aan;
  • Je staat dicht bij de zaakvoerders en ontwikkelt een brede kijk op de bedrijfsvoering;
  • Je krijgt volop kansen om initiatieven te nemen, jezelf te ontwikkelen en jouw sterktes verder uit te bouwen;
  • Bij ons spreken mensen mensen, ben je geen nummer en wordt iedere inspanning ook in realiteit gezien;
  • We werken in een 39-uren week, waardoor je 6 extra ADV-dagen opbouwt. Je krijgt ook maaltijdcheques;
  • Kom je graag met de fiets naar het werk? Wij bieden een leasefiets aan;
  • Het bedrijf is gelegen op een toplocatie binnen hartje Ieper, op een kwartiertje wandelen van de Grote Markt.

Solliciteren

Start People Ieper Mixed
057/20 85 21

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht